Ninjamyg

Havde i min glæde over at få job og flytte til Sverige fuldstændig glemt hvor mange myg der befinder sig heroppe. Var ellers på køreferie til Nordkap for 12 år side, hvor vi også kørte en del i Sverige, og blev gjort bekendt med myggebestanden, men den del af ferien havde jeg lykkeligt fortrængt. Nu dukker det så op igen.

Myggene heroppe er mange og store (alt er relativt, men jeg synes de er på størrelse med fluer iblandt. Men det er måske bare efter de har mæsket sig med mit blod)
Et eller to af disse dræberinsekter har bosat sig i mit soveværelse, men det er en ganske speciel ninjamyg som man ikke kan høre. Super irriterende.

Det har tidligere resulteret i stik på arme og hals, hvilket er steder der for tiden ikke så ofte er påklædte og derfor er lettet at komme til at klø.

Denne gang har ninjamyggene til gengæld holdt fest på mine lår og balder, som jo for tiden er ret påklædt (mine balder, skal det lige siges, er nu altid påklædt når jeg er i offentligt rum) så det er lidt sværere at komme til at klø. Og ja, jeg klør, for så er det hurtigere overstået synes jeg. Det betyder at al min tid på diverse toiletter og når jeg er kommet i seng, bliver brugt på at klø alt hvad jeg kan, så nu har jeg store klædelige (host host) røde plamager på ben og balder. Enormt sexet :-)

Hvordan ser myggebestanden ud der hvor du er???

K



Kommentarer

Populære opslag